De Citit : Știri

Crin Antonescu a castigat alegerile online – in jocul PresedinteleMeu.ro

| 26 noiembrie

In ziua alegerilor prezidentiale, pe 22 noiembrie, candidatul liberal Crin Antonescu conducea detasat in optiunea de vot a electoratului, avand sustinatori mai numerosi si mai bine organizati decat ceilalti doi principali contra-candidati.

Acesta este rezultatul primul tur al campaniei virtuale din jocul online de strategie PresedinteleMeu, creat de Voxline Communication impreuna cu REALITATEA.NET.

“Jocul a prins foarte bine in randul utilizatorilor online, dat fiind numarul de utilizatori atrasi; am avut chiar situatii inedite, in care jucatorii au folosit ca avatar postere cu candidatul preferat sau au pus la descrierea personala slogane de campanie, fapt ce a contribuit la promovarea proiectului. Mai mult decat atat, 31 dintre jucatori au evoluat de la stadiul de simpatizanti si au atins rangul maxim de director de campanie. Astept cu interes sa vad cum va evalua si care vor fi rezultatele alegerilor prezidentiale online”, declara Dan Virtopeanu, Director General, Voxline Communication.

Jocul, lansat in septembrie, a depasit deja 20.000 de jucatori inscrisi, din care peste 15.000 activi pana la primul tur, din 22 noiembrie.

In ziua alegerilor, Crin Antonescu conducea detasat cu 34 de judete, urmat de Mircea Geoana si Traian Basescu cu cate 3 judete, Kelemen Hunor cu un judet.

Acum, in cel de-al doilea tur, doar jucatorii care ii simpatizeaza pe candidatii “finalisti” mai pot efectua actiuni "electorale" in sprijinul acestora; sustinatorii lui Crin Antonescu pot opta sa transfere punctele create unuia din cei doi candidati ramasi si sa lupte pentru victoria finala a noului favorit sau sa ramana fideli lui Crin, ceea ce face ca deznodamantul sa ramana deschis.

In prezent, Antonescu conduce in 24 judete, urmat de Mircea Geoana in 9 judete, Basescu in 7 si Hunor in 1 judet.

Antonescu a ajuns pe primul loc avand cei mai multi sustinatori (peste 8900). Traian Basescu avea 4800 de sustinatori si Mircea Geoana 3200. Ca nivel de activitate, sustinatorii lui Mircea Geoana au generat cele mai multe puncte/jucator, urmati de sustinatorii lui Traian Basescu.

Despre joc

PresedinteleMeu este un MMORPG (massive multiplayer online role playing game), un joc online multiplayer de strategie care duce campania electorală în lumea virtuală, dedicat alegerilor prezidentiale din 2009.

Jocul este adresat adultilor interesati de viata politica si rezidentilor romani. Jucatorul alege din interfata jocului pe unul din candidatii disponibili pentru a-l sustine prin simularea unor actiuni electorale.

Participantii pot urca in ierarhie de la rangul de “simpatizant” la cel de “director de campanie”. Fiecare isi desfasoara activitatea intr-un singur judet, acumuland puncte pentru fiecare actiune derulata, care se cuantifica la punctajul candidatului pe care acesta il sustine. Candidatul care va aduna cele mai multe puncte intr-un judet este declarat castigator, in timp ce victoria alegerilor virtuale va apartine celui care a obtinut procentajul majoritar in cele mai multe judete.

Jocul, care face parte din portalul REALITATEA.NET, poate fi accesat, atat de pe web, cat si de pe telefonul mobil, la adresa www.presedintelemeu.ro.

REALITATEA.NET, portalul de stiri numarul 1 in Romania, este inclus in portofoliul F5, compania new media a grupului Realitatea-Catavencu, iar spatiile publicitare sunt administrate de regia de vanzari online, cross-media si proiecte neconventionale F5 X-Media.

Voxline Communication este o companie infiintata in 1998 cu capital francez, beneficiind chiar de la inceput de suport tehnic si know-how vest european in domeniul serviciilor de telecomunicatii cu valoare adaugata si a serviciior interactive.

In cei peste 10 ani de activitate pe piata romaneasca, Voxline a inregistrat numeroase premiere, dintre care putem mentiona: in 2002 a fost primul operator alternativ care a demarat servicii de telecomunicatii pe suport sms si voce in retelele mobile; in 2004 Voxline a dezvoltat aplicatia primei campanii de mobile marketing din Romania, pentru brandul Chipita; iar in 2005 devine primul operator de servicii cu valoare adaugata care obtine certificarea de calitate ISO 9001:2000 eliberata de catre TUV Thuringen.