De Citit : Știri

HEINEKEN LANSEAZĂ RECLAMA TV „NO TIME TO DIE”, CU DANIEL CRAIG

| 27 ianuarie

Heineken® a lansat cea mai recentă reclamă TV James Bond, avându-l ca protagonist pe Daniel Craig. Lansarea precede cel de-al 25-lea film James Bond, No Time to Die, care va avea premiera în luna aprilie a acestui an.

Reclama TV, care va apărea în peste 75 de țări, oferă o perspectivă nouă asupra rolului emblematic James Bond jucat de Daniel Craig, axându-se pe ideea că acesta va fi întotdeauna James Bond în ochii fanilor din întreaga lume.

„Atât James Bond, cât și Heineken® sunt două brand-uri premium, emblematice, care împărtășesc aceleași valori și care atrag comunități numeroase din întreaga lume. Parteneriatul nostru cu James Bond a început în urmă cu mai bine de 20 de ani, timp în care această asociere a evoluat constant. Cea mai recentă campanie pune în scenă tipul de acțiune pe care consumatorii o așteaptă de la o producție Bond, într-o manieră inedită, printr-un twist surprinzător marca Heineken®.”, spune Sharon Annette, Director de marketing HEINEKEN România.