Top 10 filme pe care sa le vezi in vara asta

| 22 iulie

1. Antichrist – Lars von Trier
Daca ai vazut vreodata vreun film de Lars von Trier (oricare de la Dancer in the Dark la Dogville) ai sa intelegi ca Antichrist nu are cum sa fie un film de vara. Are sa iti puna probleme, va fi apasator si intunecat si te va urmari ceva vreme. Tocmai de asta, ca sa nu iti iesi din mana, ar trebui sa vezi Antichrist cat mai curand. A, si pentru ca Charlotte Gainsbourg e foarte draguta (asta daca nu ai vazut-o in Lemming).

2. Los Abrazos Rotos – Pedro Almodovar
Daca nu era inca foarte clar pentru toata lumea, sa reluam. Pedro Almodovar o iubeste pe Penelope Cruz, ea pe el, noi pe amandoi. Nu ar trebui sa fie nevoie de mai multe argumente ca sa vezi un film de Almodovar. Desi se aude ca este cel mai “normal” dintre filmele lui de pana acum, asta nu ne va scuti, probabil, de veselie, culoare, cantece si melodrame frumoase. Si apoi, toata lumea stie ca nu te poti plictisi la un film spaniol.

3. Agora – Alejandro Amenabar
Amenabar a mai facut Mar Adentro si The Others, doua filme frumoase pe care le-a vazut aproape toata lumea si le-au aplaudat multi, de la critici la oameni obisnuiti. Iar acum a facut Agora, o drama istorica ce se petrece in Egiptul antic si a carei protagonista, Hypatia, este jucata de Rachel Weisz, una dintre cele mai frumoase si mai talentate actrite despre care nu scriu tabloidele. Motiv suficient sa fim curiosi.

4. The Imaginarium of Doctor Parnassus – Terry Gilliam
Daca esti destul de dubios incat sa iti placa Terry Gilliam (si nu in sensul de “Vai, Brazil e o capodopera” ci in sensul de “Azi noapte m-am visat iar in Tideland”), si pe deasupra mai esti si impresionat, ca toata lumea, de moartea prematura a lui Heath Ledger, dar si de inlocuitorii lui din film (Johnny Depp, Colin Farell si Jude Law) nici nu trebuie sa mai stii despre ce este vorba in filmul asta.

5. Coco avant Chanel – Anne Fontaine
Sunt unele filme pe care nu se cade sa nu le vezi. Sa te uiti la Coco avant Chanel, cand ai aflat despre el de pe site-ul unei reviste glossy, e deja o obligatie. Desi regizoarea nu are experienta prea multa (si se aude ca nici talent nu prea are), iar actrita din rolul principal, Audrey Tatou, va ramane pe veci cu stampila “Amelie” lipita pe frunte, Coco avant Chanel este de vazut cel putin pentru valoarea lui biografica.
citeste in continuare articolul realizat de IOANA ULMEANU pe Tabu.ro.
***