Locuri : Centre și Institute

TURBOHALLE – CENTRUL CULTURAL NECONVENTIONAL

Standardele occidentale ale unul spatiu multifunctional dedicat evenimentelor culturale incap in 4.000 mp. Intre peretii halei reconditionate din Militari exista un spatiu astfel compartimentat si dotat, incat sa raspunda celor mai inalte pretentii din partea organizatorilor de evenimente. Un concept flexibil, conturat si destul de permisiv incat sa se cameleonizeze pe orice identitate.
Turbohalle isi deschide portile pe 17 martie, dupa orele 22.00. Amplasat in imediata apropriere a statiei de metrou Pacii, noul local cu aer industrial va gazdui mai multe evenimente in cadrul inaugurarii sale. Parasind neutralitatea si sterilitatea specifice reconversiei functionale, Turbohalle este insufletita prin vernisajul de arta, targul de fashion, proiectia de scurt metraje si probabil cel mai interesant: performance-ul audio-vizual Modeselektor si translatarea petrecerii-concept BassTurbat.
• Spatiul cultural si de evenimente Turbohalle este un proiect comun Kulturhaus/Silver Church/Festivalul de film Anonimul/HappyFish/Delta Music Fest;
• Turbohalle este un spatiu polivalent de aproximativ 5000 mp constituit din 5 hale alaturate 1500mp/550mp/390mp/250mp/290mp plus spatii administrative si conexe. Inaltimea halelor este de 6-8 m;
• Spatiul beneficiaza de punct trafo propriu cu o putere instalata acoperitoare pentru orice tip de activitate, curte interioara cu 35 locuri de parcare, intrare separata pentru TIR-uri (incarcare/descarcare/manipulare echipament tehnic), hidranti, instalatii complete de asigurare impotriva incendiilor;
• Turbohalle a luat nastere prin conversia halelor fostei uzine comuniste Turbomecanica;
• Turbohalle este situat in cartierul Militari, pe B-dul Iuliu Maniu nr. 220B, exact la statia de metrou Pacii;
• Turbohalle a fost conceput ca un spatiu multifunctional capabil sa gazduiasca:
A) Evenimente publice (B2C):
a) concerte live (pentru un numar de 3000-5000 de spectatori);
b) petreceri bazate pe DJ-seturi (4000-6000 spectatori);
c) kick-off events – lansarea unor campanii si a unor produse noi pe piata;
d) promotion events – derularea unor campanii pentru produse/servicii deja existente pe piata.
B) Evenimente corporate (B2B):
a) get-together events ale diferitelor companii prezente pe piata romaneasca.
C) Evenimente de informare (B2B sau B2C):
a) conferinte, congrese;
b) targuri/expozitii/conventii nationale;
• Turbohalle va gazdui evenimente organizate atat IN HOUSE, cat si evenimente produse si gestionate de agentii sau companii independente.