Postal review

| 20 iulie

Postal este unul din cele mai violente jocuri create pana in prezent. Este povestea unui nebun care incepe sa ucida oameni, este mai violent decat toate jocurile Grand Theft Auto. In cate jocuri ai primit misiunea de a te sinucide?

Jocul incepe cand politia incercuieste casa in cate te afli si trebuie sa-i impusti pe toti cei care iti stau in cale. Politisti si civili raniti urla, iar cei care nu pot fugi se tarasc lasand dare de sange. Pe masura ce jocul progreseaza poti folosi tot mai multe arme iar povestea devine tot mai extraordinar, esti pus sa ataci un tren, sa anihilezi un grup de protestatari. In joc ai o gama variata de arme: pistoale, pusti, grenade, cocktailuri Molotov, rachete, la acestea se mai adauga si diferite obiecte pe cale gasesti. Poti chiar sa si dai foc la oameni iar cadavrele arse ale acestora sperie oameni care trec pe langa ei. Cei prinsi in explozii sunt aruncati in aer, nu exista nici un mod in care poti dezmembra oameni dar la sfarsitul nivelului totul este plin de sange. Jocul se controleaza usor, luptele au pauze in care te poti reface. AI-ul este slab, de cele mai multe ori civili fug in calea gloantelor. Dar inamici sunt nemilosi, daca esti atacat de un inamic inarmat cu grenade te va arunca in aer fara incetare.

Sunetul este un element important, zgomotele infricosatoare si tipetele oamenilor contribuie la senzatia de nebunie. Aceste zgomote ingrozitoare venite de la cei raniti te fac sa-i ucizi.

Personajul are si cateva fraze preferate pe care le spune dupa ce a omorat pe cineva “Burn, baby” si “Did that hurt?”. Strigatele personajelor ajung sa se repete cu un volum ridicat care devin enervant.

Pentru un joc lansat in 1997 grafica este acceptabila, iar cu unele obiecte lopeti, canistre cu benzina, chibrite, cutite poti interactionat.

Singurul joc mai sadic ca Postal este Postal 2, iar in acest moment este testat versiunea beta a lui Postal 3.