TOP Cupluri celebre pe ecrane si in realitate

| 16 septembrie

Never mix business with pleasure. Unul dintre cele mai comune sfaturi pe care le primim inca din adolescenta. In limbajul Hollywoodian se traduce never mix set with home. Si, cu toate acestea, cateva dintre cele mai celebre si mai longevive cupluri din lumea filmului s-au cunoscut pe platourile de filmare. Care este secretul acestor cupluri care imbina cu succes munca si viata personala? Ramane sa ii observam indeaproape pe Annette Bening si Warren Beatty, Angelina Jolie si Brad Pitt sau Jeniffer Garner si Ben Affleck.
Cuplurile care s-au cunoscut pe platourile de filmare in lumina reflectoarelor si s-au despartit sau chiar au divortat la fel de furtunos vor primi mai putina atentie. Dar nu voi uita sa mentionez cuplurile celebre ca Nicole Kidman si Tom Cruise, Penelope Cruz si Tom Cruise, Penelope Cruz si Matthew McConaughey, Reese Witherspoon si Ryan Phillippe, Jeniffer Aniston si Vince Vaughn – care, desi nu mai sunt valabile, au starnit suficienta valva in jurul lor la vremea respectiva.
Mr. & Mrs. Smith sau Mr. & Mrs. Pitt? – Angelina Jolie si Brad Pitt
S-au cunoscut undercover pe platourile de filmare ale peliculei Mr. & Mrs. Smith. Spun undercover intrucat Brad Pitt si Angelina Jolie jucau rolurile a 2 spioni casatoriti, care nu stiu cu ce se indeletniceste partenerul. Bine, spun asta si pentru ca el era casatorit cu Jennifer Aniston in momentul in care a inceput idila lor. Totusi, in octombrie 2005, Pitt a rupt casatoria cu Aniston, dupa 5 ani si jumatate, lasand loc noului cuplu care atrage lumina tuturor reflectoarelor de la Hollywood. Angelina Jolie si Brad Pitt sunt pe buna dreptate numiti cel mai iubit si mai sexy cuplu din lumea filmului. Ma rog, si probabil sunt clar si cuplul hollywoodian cu cel mai mare numar de copii adoptati si cu cea mai mare dorinta de a salva lumea. Desi in ultima vreme umbla zvonuri conform carora cei 2 s-ar putea desparti, nimic nu a fost confirmat inca.
Daredevil & Elektra – Jeniffer Garner & Ben Affleck
Filmul Daredevil a fost cu siguranta un rateu. Lucru sustinut de public si de criticii de film deopotriva. A existat insa si o parte buna a acestui rateu colosal. Pe platourile sale s-au cunoscut Jennifer Garner si Ben Affleck. Iar acesta din urma era proaspat iesit din cuplul poreclit Bennifer, pe care il forma cu Jennifer Lopez, si pregatit sa formeze un nou Bennifer, impreuna cu o alta Jennifer, de aceasta data Garner. Cei 2 s-au casatorit in 2005 si au pana in prezent 2 copii. Personal, cred ca noul Bennifer este mult mai reusit decat cel dinainte, iar Ben si Jennifer par cu adevarat fericiti impreuna. Sunt – de obicei, surprinsi in presa facand sport impreuna sau plimbandu-se cu cei mici.
Bugsy Lady & Gentleman – Annette Bening & Warren Beatty
In ciuda reputatiei de mare Don Juan a lui Warren Beatty si in ciuda faptului ca a fost unul dintre actorii cu cel mai mare numar de iubite, iata ca relatia acestuia cu Annette Bening este una dintre cele mai de durata si cele mai frumoase de la Hollywood. Cei 2 s-au cunoscut pe platourile de filmare de la Bugsy in 1991 si s-au casatorit in 1993, ramanand impreuna pana in prezent si, speram noi, si de acum inainte. Dupa cei 17 ani de casatorie, cei 2 s-au ales si cu 4 copii frumosi, care speram sa o ia pe urmele parintilor si sa ne daruiasca cat mai multe staruri hollywoodiene.
Gossip Couple – Blake Lively & Penn Badgley
Gossip Girl este unul dintre cele mai celebre seriale de la ora actuala. Si cum nu se poate serial de succes fara un pic de can-can pe margine, in jurul sau s-au invartit numeroase relatii si zvonuri despre potentiale relatii. Cea mai de durata dintre ele pare a fi aceea dintre Blake Lively si Penn Badgley, protagonistii serialului. Desi relatia din serial dintre Serena van der Woodsen si Dam Humprey este una deloc stabila si foarte furtunoasa, cea din realitate dintre Blake si Penn este una deosebit de armonioasa si cu priza la public. Cute gossip couple.
Dintre Vicky si Cristina a ramas cu Penelope – Penelope Cruz & Javier Bardem
Penelope Cruz si Javier Bardem sunt singurii actori spanioli laureati cu premiul Oscar pana in prezent. Si culmea este ca cei 2 formeaza si un cuplu. Ei s-au cunoscut inainte de a juca impreuna in Vicky Cristina Barcelona si erau deja foarte buni prieteni. Odata ce au avut insa ocazia de a juca impreuna, chimia de pe ecran pare a se fi materializat si in realitate, Penelope si Javier formand un cuplu in prezent. Partea cea mai buna este accea ca Penelope nu s-a ales numai cu un barbat extrem de sexy din pelicula Vicky Cristina Barcelona, ci si cu un premiu Oscar.
Highschool Musical sau Romance? – Vanessa Hudgens si Zac Efron
Cuplul din cele 3 parti ale Highschool Musical, Vanessa Hudgens si Zac Efron formeaza unul dintre cele mai tinere cupluri hollywoodiene si in viata reala. Porecliti deja in presa Zanessa, cuplul este nedespartit si poate fi vazut impreuna la majoritatea evenimentelor mondene. Cei doi tineri vor implini abia in curand 21-22 ani si, cu toate acestea, par a avea o relatie armonioasa ce se anunta a fi longeviva.
Fresh Prince & Princess of Bel Air – Jada Pinkett Smith si Will Smith
Unul dintre cele mai longevive si mai stabile cupluri de la Hollywood pare a fi acela format din Jada Pinkett si Will Smith. Cei doi au 2 copii foarte draguti si sunt casatoriti de 12 ani. Se pare ca serialul Will Smith nu a insemnat doar ascensiunea sa actoriceasca, ci si ascensiunea sa in viata particulara.
Rendition for love – Reese Witherspoon si Jake Gylenhall
Dupa divortul din 2008 de Ryan Phillippe (dupa o casnicie de 9 ani si 2 copii), Reese Witherspoon parea a dori sa se focuseze exclusiv pe cariera si nicidecum nu ne-am fi gandit ca actrita va intra intr-o noua relatie. Cu toate acestea, se pare ca uneori cariera iti rezerva si surprize placute in viata particulara. Acesta a fost si cazul lui Reese, care l-a cunoscut mai bine pe Jake Gyllenhaal in timpul filmarilor filmului Rendition. Acum, cei doi sunt de aproape 2 ani impreuna si par a avea o relatie frumoasa.
Scooby Dooz – Sarah Michelle Gellar & Freddie Prinze Jr.
Buffy l-a cunoscut pe Freddie Prinze Jr. pe platourile de filmare de la horror-ul I Know What You Did Last Summer in 1997. De atunci ce doi au fost impreuna, casatorindu-se in 2002 si ramanand asa pana in prezent. Cuplul – deosebit de simpatic, format din Sarah Michelle Gellar si Freddie Prinze Jr a fost ales sa joace apoi in seria Scooby Doo, deoarece regizorul si producatorii isi doreau in mod deosebit un cuplu din viata reala sa joace in film.
Evening romance – Claire Danes & Hugh Dancy
Se pare ca actritei Claire Danes ii place sa amestece viata particulara cu viata profesionala. Pe fostul iubit, Billy Crudup, il cunoscuse pe platourile de filmare de la Stage Beauty in 2004. Din pacate, fosta relatie nu a fost de durata, ia luand sfarsit la scurt timp dupa ce se infiripase. Sa speram insa ca relatia lui Claire Danes cu proaspatul sau iubit, Hugh Dancy, pe care l-a cunoscut la filmarea peliculei Evening, va fi mai de durata. Daca va intrebati cumva de unde va suna cunoscut Hugh Dancy, ei bine el este Luke Brandon, iubitul si seful Rebeccai din filmul Confessions of a Shopaholic.
Slumdog Millionaires – Freida Pinto & Dev Patel
Filmul anului 2009 – Slumdog Millionaire – a primit Oscarul 2009 pentru cel mai bun film si a insemnat inceputul unei cariere de succes si debutul hollywoodian pentru cei doi actori principali, simpaticul Dev Patel si frumoasa Freida Pinto. Spre surprinderea publicului si spre deliciul revistelor de barfe, se pare ca a insemnat si debutul unei frumoase povesti de dragoste intre cei doi protagonisti. Desi acestia au tinut sa se ascunda de ochii presei si au incercat sa fie cat mai discreti, au devenit in scurt timp unul dintre cele mai placute cupluri. Sa vedem insa si cat timp va rezista idila Freida Pinto – Dev Patel…
Trapped in an engagement? – Charlize Theron & Stuart Townsend
Filmul Trapped a fost pentru Charlize Theron ocazia de a-l cunoaste pe actualul sau logodnic, Stuart Townsend. Cei doi formeaza un cuplu foarte unit inca din 2002, de cand s-au cunoscut pe platourile de filmare. Poate tocmai de aceasta actrita i-a multumit in mod deosebit sotului sau pentru sustinere in momentul in care a primit premiul Oscar pentru rolul din Monster.
Scream or fall in love – Courtney Cox & David Arquette
Un film horror poate fi o ocazie pentru o idila romantica? In mod normal ar parea ca raspunsul corect este nu. Totusi, Scream a fost momentul de inceput al relatiei longevive dintre Courtney Cox si David Arquette. Relatie care a dus la sequel-uri atat la cinema, cat si la biserica. Si vorbesc atat despre Scream 2 si Scream 3, cat si despre casatoria celor doi in anul 1999 si copilul pe care il au impreuna.
2 Beautiful Minds – Jeniffer Connelly & Paul Bettany
Filmul A Beautiful Mind a plecat acasa de la Oscarul 2002 cu 4 trofee: cel mai bun film, cel mai bun regizor, cel mai bun scenariu si cea mai buna actrita in rol secundar – Jennifer Connely. Pentru aceasta a fost o mare recunoastere si o poarta deschisa pentru multe alte roluri bune in continuare. Dar pentru Connely vestile bune nu s-au oprit aici. Pe platourile de filmare actrita l-a cunoscut pe Paul Bettany, actor cu care este casatorita din 2003 si cu care are un copil.
Bull Durham Romance – Susan Sarandon & Tim Robbins
In 1988, Bull Durham a fost un film de dragoste de referinta. O comedie romantica cu doi actori romantici, Susan Sarandon si Tim Robbins. Dragostea a plutit in aer. Si se pare ca aceasta dragoste a fost si molipsitoare, intrucat cei doi actori s-au indragostit si formeaza un cuplu inca de atunci. Si dupa 21 de ani de cand sunt impreuna, Susan Sarandon si Tim Robbins sunt la fel de frumosi, proaspeti si la fel de fericiti impreuna. Cu toate acestea, cei doi nu s-au casatorit pana in prezent. Dar au impreuna 2 copii.
Bosom Buddies and Bosom Marriage – Rita Wilson & Tom Hanks
Rita Wilson si Tom Hanks sunt unul dintre putinele exemple de casnicie chiar model de la Hollywood, in special dupa divortul lui Mel Gibson. Cu toate tentatiile din lumea Hollywood-ului, Rita Wilson si Tom Hanks se pot lauda cu o relatie de 28 de ani, inceputa pe platourile de filmare ale serialului Bosom Buddies. Cei 2 s-au cunoscut in 1981 cu ocazia Bosom Buddies si s-au casatorit in 1988, avand impreuna doi copii.
Truly bloody couple – Anna Paquin & Stephen Moyer
Nu putem sa nu vorbim si despre vampiri, mai ales ca sunt atat de la moda de cand ruleaza filmul Twilight. True Blood este un serial foarte la moda si de succes in ultima vreme si, in acelasi timp, o ecranizare dupa o serie de carti de si mai mult succes. Sa fie de mirare o idila intre Sookie Stockhouse si Vampire Bill? Dar una intre interpretii lor, Anna Paquin si Stephen Moyer? Indiferent de raspuns, se pare ca este reala. Si cei doi alcatuiesc un cuplu foarte sexy. Ies impreuna din 2008 si de curand si-au anuntat logodna.
The Experts in Love – Kelly Preston si John Travolta
Desi John Travolta este un actor bun si foarte iubit de public, filmul The Experts nu a fost nici o comedie prea reusita, nici un film cu priza la public. Totusi, pentru viata personala a actorului a resprezentat un succes, intrucat John Travolta a cunoscut-o pe platourile de filmare pe actrita Kelly Preston. Cei doi sunt casatoriti din 1991 si au impreuna 2 copii.
Daca am uitat pe cineva, astept si alte sugestii de cupluri celebre de actori care s-au cunoscut pe platourile de filmare.