Top 10 momente muzicale amuzante din filme

| 31 iulie

Filmele care ne sunt dragi si ne raman in minte nu sunt neaparat cele care au castigat vreun Oscar. Am vrea sa revedem un film de obicei din cauza unei scene care ne-a impresionat. Si in multe cazuri aceasta scena ramane asociata cu o anumita melodie. Nimic mai potrivit decat o melodie cunoscuta plasata intr-un film la momentul potrivit. Am incercat sa fac un top cu momente muzicale din filme care m-au amuzat si care sper sa fie amuzante si pentru voi si care sa va ajute sa alegeti filme pe care ati vrea sa le revedeti.
1. Anger Management (1997) – Cand am vazut prima oara scena in care Jack Nicholson ii da lectii de relaxare lui Adam Sandler, punandu-l sa cante, surprinderea a fost totala. Foarte haios Anger Management, iar interpretarea celor doi este dementiala. Deci pentru lipsa de incredere si alte urgente incercati: “I Feel Pretty”, din West Side Story.
2. My Best Friend’s Wedding (2003) – Rolul de mica scorpie, fermecatoare si insinuanta pe care Julia Roberts il joaca in My Best Friend’s Wedding i se potriveste de minune. Modul in care incearca sa faca fata provocarilor, mimand reciprocitatea sentimentelor si lasandu-se curtata de Rupert Everett, in rol de gay carismatic, provoaca un comic de situatie si de limbaj exploziv. Va veti amuza si veti rade in hohote, iar scena in care acesta interpreteaza la masa melodia I Say a Little Prayer for You, a Arethei Franklin este un must-see.
3. 10 Things I Hate About You (1999) – Este unul din filmele mele de dragoste preferate si cred ca 10 Things I Hate About You a fost trambulina de lansare a lui Heath Ledger. S-a dovedit a fi fermecator si carismatic in toate ipostazele: flegmatic si afurisit imblanzind scorpiile, cavaler romantic si curajos incercand sa-si schimbe soarta, homosexual sau pe urmele unor personaje din povesti. Memorabil ramane momentul in care incearca sa o cucereasca pe Julia Stiles, cantand acompaniat de orchestra scolii: “Can’t Take My Eyes Off You, You’re just too good to be true. Can’t take my eyes off you.” Este irezistibil si ii depaseste pe consacratii Andy Williams sau Frankie Valli.
4. Full Monty (1997) – Fara sa aiba reale calitati de dansatori sau o forma fizica deosebita, un grup de barbati disperati incearca sa-si rezolve problemele financiare, aparand un show goi pusca in fata a 400 de femei, adica Full Monty. Vor reusi cu multa munca, incredere in sine si gandire pozitiva. De nota 10 este scena in care acestia se lasa prinsi de ritmul cantecului lui Donna Summers, Hot Stuff, aflandu-se la o coada de zeci de persoane.
5. Sweetest Thing (2002) – Daca esti tanara si nebunatica, sigur te regasesti in cateva momente din aceasta comedie romantica si nebuna despre prietenie si dragoste in diverse ipostaze. Cea mai tare scena din Sweetest Thing este cea in care, incercand sa salveze situatia in care se implicase una dintre fete, se provoaca o isterie generala si toata lumea canta la unison pe muzica lui Aerosmith, I Don’t Want To Miss A Thing.
6. Lost & Found (1999) – Daca vrei sa cuceresti o femeie frumoasa precum Sophie Marceau, faci orice. Si asta face si David Spade intr-un recital de zile mari in Lost & Found. Reuseste chiar sa si cante si sa ne convinga cat este de talentat, pe ritmurile lui melodiei lui Neil Diamond, Brother Love’s Traveling Salvation Show. Foarte cool Neil Diamond!
7. Love actually (2002) – Fermecator si cu un joc plin de umor, Hugh Grant este cuceritor aproape in toate rolurile sale. In Love Actually se integreaza perfect leit-motivului Love is all around, aducand note de umor britanic consistent si dand picanterie filmului prin scene precum cea in care danseaza pe melodia Jump for my love a celor de la The pointers sisters.
8. Hudson Hawk (1991) – Nu stiu un film mai plin de buna-dispozitie ca acest Hudson Hawk, cu un Bruce Willis inca neincrancenat de cate probleme are pe cap, vesel si relaxat. Sunt o gramada de momente haioase, rezolvate intr-un mod original. Practic sunt furturi, omoruri, rapiri, torturi, batai, toate rezolvate intr-o veselie molipsitoare. Ca sa nu mai vorbim de timingul spargergerilor, marcat de durata unor melodii. La muzeu Bruce Willis si Danny Aiello canta Swinging on a star.
9. Charlie’s Angels (2000) – Charlie’s Angels chiar nu e un film pe care sa-l tii minte, actiune multa si nemotivata, personaje ciudate, urmariri si batai pana la loc comanda. Totul e varza, dar cu muzica multa si cu 3 actrite talentate. O sa fiti de acord daca va aduceti aminte de momentul You can’t touch this, dansat si cantat in paralel cu MC Hammer.
10. Coyote Ugly (2000)- Nu e un film deosebit acest Coyote Ugly dar are multe momente de muzica buna, ca sa nu mai vorbim de momentele de dans nebun chiar de pe bar: bautura, gheata, apa si femei foarte frumoase. Desfasurari de forte pe muzica de Def Leppard, Kid Rock (cu Cowboy) sau Unbelievable (EMF).
***
Click pentru LISTA Top 10 FILME.