Top 10 filme cu Sandra Bullock

| 28 august

Are o naturalete greu de trecut cu vederea, presarata cu putina salbaticie. Rolurile interpretate de Sandrei Bullock par sa aiba aceeasi tenta – este vorba despre o tipa destul de abordabila. Urmatorul top este realizat pe baza performantelor sale de actrita, precum si in functie de valoarea filmelor. Cu toate acestea, este o lista pur subiectiva…
1. 28 Days – A nu se cofunda cu 28 Days Later, filmul lui Danny Boyle. 28 Days o prezinta pe Sandra Bullock in postura unei jurnaliste cu probleme legate de bautura si comportament, trimisa la o clinica de reabilitare pentru a-si reveni. Desi initial refuza programul, Bullock vede luminita de la capatul tunelului si recunoaste fata de propria persoana ca are o problema, care nu va disparea fara ajutor. In film apare si Viggo Mortensen, un jucator de baseball profesionist, pacient si el la aceeasi clinica. Intre cei doi exista o conexiune la nivel emotional si nu numai…
2. Infamous – Filmul urmareste viata scriitorului Truman Capote, in timp ce se documenteaza pentru cartea sa, in legatura cu crimele din familia Clutter. Bullock joaca rolul celui mai apropiat prieten al lui Capote, nuvelista castigatoare a premiului Pulizer – Nelle Harper Lee.
3. Crash – Actiunea se desfasoara in jurul unui proprietar persan de magazin, un meserias mexican, o casnica de clasa inalta (jucata de Bullock) si un cuplu corean de varsta mijlocie, si examineaza complexitatea tolerantei rasiale, cand viata ii aduce in situatii de interactiune. Toti actorii din acest film sunt unul si unul si, in postura de femeie privilegiata si rasfatata, Sandra Bullock ne ofera cea mai buna performanta dramatica a sa.
4. The Divine Secrets of the Ya-Ya Sisterhood – Nesfarsita poveste despre bine impotriva raului. Sidda Lee Walker (Sandra Bullock), o autoare de carti dramatice, se afla departe de casa parinteasca, dar, mai mare este distanta sentimentala fata de excentrica sa mama, Vivi. Asa mama, asa fiica: nici una nu este in stare sa depaseasca bariera care le desparte. Fratia Ya-Ya este un grup de preteni de viata ai lui Vivi, care incearca, pe cai mai putin ortodoxe, sa le impace pe cele doua.
5. Hope Floats – Dupa ce afla despre infidelitatile sotului sau, in timpul unei emisiuni televizate, Birdee (Bullock) isi ia fiica si pleaca in orasul natal, in bratele semi-deschise ale mamei sale. Harry Connick Jr. joaca rolul lui Justin, un fost coleg al lui Birdee, care reuseste sa-i deschida inima, in perspectiva unei noi povesti de dragoste.
6. While You Were Sleeping – Sandra Bullock crede ca este indragostita de un barbat pe care nu l-a vazut niciodata si, dupa ce il salveaza de pe sinile unui tren, familia lui crede ca este logodnica lui. In timp ce el este in coma, Bullock isi gaseste adevarata dragoste in persoana fratelui acestuia.
7. Practical Magic – Nicole Kidman si Sandra Bullock joaca rolurile unor surori care, dupa moartea parintilor, sunt crescute de catre matusa lor autoritara si rea. Sandra o intruchipeaza pe cea responsabila, care incearca sa aplaneze lucrurile, in timp ce Nicole se alege cu rolul celei nebunatice.
8. The Net – Acest film din 1995 a transformat-o pe Sandra Bullock in femeia – poster pe calculatoarele tuturor tocilarilor, specialisti in electronica, din toata lumea. Aici joaca rolul unei experte in software, care devine victima unui furt de identitate si este prinsa intr-o lupta pe viata si pe moarte, intr-o poveste de spionaj pe calculator.
9. Miss Congeniality – Sandra Bullock este un agent FBI, fortat sa participe sub acoperire la un concurs de Miss Statele Unite ale Americii, pentru a-i da de urma unui ucigas in serie. Problema este ca personajul jucat de Bullock nu are nicio legatura cu lumea modei si are un ras urat si zgomotos, care aminteste de nechezatul unui cal. Cu alte cuvinte, este rata cea urata care are nevoie de multa munca ca sa treaca neobservata, ca o lebada.
10. The Proposal – Sandra Bullock joaca rolul unei sefe severe, in timp ce Ryan Reynolds este angajatul ei neindemanatic. In momentul in care Sandra Bullock afla ca aplicatia pentru viza SUA ii este respinsa si urmeaza sa fie deportata in Canada, il obliga pe Ryan Reynolds sa o ia de nevasta. Pentru a elimina suspiciunile, cei doi se vad nevoiti sa petreaca un weekend la parintii lui, in Alaska. Astfel, relatia lor strict profesionala se transforma in ceva mult mai profund. Filmul a fost lider in box office la sfarsitul lunii iunie, anul acesta, si contine cateva scena in care Bullock apare goala..
Urmatorul film in care va aparea Sandra Bullock este comedia romantica All About Steve, care va rula in Romania din 2 octombrie. Bullock joaca rolul unei autoare de careuri rebus, excentrica si visatoare, care este convinsa ca un cameraman de la CNN – Steve (Bradley Cooper). Mary il urmareste pe tot cuprinsul Statelor Unite ale Americii in speranta ca il va face sa inteleaga ca sunt perfecti unul pentru celalalt, dar nereusind decat sa il irite si sa il agaseze pe barbat.
– Top 10: Femei fatale ale erei moderne;
– Top 10 anti-dive: de la Chrissie Hynde la Feist;
– Top 10 filme de speriat copiii.